احسان محمدی فاضل: با تغییر سریع ذائقه و نیازهای مصرف کنندگان امروزی، برند های لوکس دنیا چطور می­توانند محصولات خود را زمان بیشتری در مرحله رشد چرخه عمر محصول نگاه دارند؟ در این مقاله بر مشکلات محصولات لوکس تمرکز می کنیم و سوالاتی را درباره چالش های این حوزه مطرح می­کنیم تا برندها برای منعطف تر و متنوع تر شدن این روزهای پر تغییر آمادگی بیشتری داشته باشند.

از سال۱۹۹۰، صنعت برند های لوکس دنیا با توجه به تلاش های استراتژیک  و افزایش تقاضا از بازارهای در حال رشد مخصوصا در چین رشد چشمگیری داشته اند. اما کاهش مصرف کالای چینی، باعث ریسک مخربی در ارزش برندهای لوکس در بازارهای جهانی آنان را در یک چهارراه پرمخاطره قرار داده است.


ادامه مطلب.

مهاجرین ایرانی عاشق دروغ

چه زمانی در کسب و کار عقب نشینی کنیم؟

برای ولنتاینت چی می خری؟!

لوکس ,های ,برندهای ,محصولات ,بیشتری ,داشته ,های لوکس ,برند های ,برندهای لوکس ,لوکس دنیا ,حال رشد

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معرفتک دام دست نوشته های رضا علی تراوشات مغز یه آدم ساده آموزش بازاریابی و فروش اپ رایگان سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه نوشته‌هایی برای حورا { فروشگاه فرش } مهندس متین بدن سالم